2014. augusztus 10., vasárnap

Vasárnap reggel

Az átlagosabb fajtából.
Az átlagos vasárnap reggel előzménye az átlagos szombat este, amikor összegyűlünk valakinél, akinek az enyémnél nagyobb konyhája van, és tud benne kettőnél több emberre főzni. Ennek gyakran további előzménye az, hogy valaki olyan helyen járt, ahol jó minőségű húst vagy egyéb különlegességet lehetett beszerezni, és most örömét és húsát szeretné megosztani. Tegnap ez Kinshasából hozott bárányborda volt, grillen. Ráadásul a lakótársam vezetett, így megengedhettem magamnak a Jacqueline névre hallgató habzóborral kötött közelebbi ismeretséget. Jacqueline jó csaj.
Az átlagos szombat este jellemzője, hogy ha valaki másnál vacsorázol, utolsónak érsz haza, legalábbis a ház autóval rendelkező lakói közül. Ez azért szívás, mert sok az eszkimó és kevés a fóka, illetve a parkolóhely, és ha én beállok utolsónak, akkor senki nem megy sehova, és nyilván nem én leszek az első, aki ki akar reggel állni. Ilyenkor jön a kapusfiú és addig dörömböl, amíg fel nem ébredek, és akkor én szépen kiállok, kiengedem a szomszédot és vissza. Ez általában nyolc és fél kilenc között szokott történni. Szerencsére ma a fölső szomszéd már hétkor úgy gondolta, hogy nekiáll szétverni a lakást, úgyhogy fent voltam. Mondjuk lehet, hogy meghallotta, amikor fontolgattam, hogy esetleg megölöm, mert végül is csak nyolc után fogott hozzá a kalapáláshoz. Örültem.

Azt is tudni kell, hogy hétvégén mindig lutri, hogy mikor lehet zuhanyozni vagy főzni, mert amíg nappali fény van, nem kapcsolják be a generátort akkor se, ha elmegy az áram. Tudom, zuhanyozni lehet világítás nélkül, de az a trükk, hogy áram nélkül nem jön fel a víz, és csak úgy csordogál a csapból, mintha prosztataproblémái lennének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése