2015. július 11., szombat

Képekben


Mert rájöttem, vagy mert többen kérdezték, hogy miért nem készítek/osztok meg több képet. És hát azért, mert nem érzem magam turistának, és az ember a hétköznapi életét nem feltétlenül fotózza végig. Viszont azt is el kellett ismernem magamnak, hogy szeretném, ha többen tudnátok kicsit többet erről a környékről (bár úgy érzem, nem tudok ebben nagy segítség lenni, mert én sem tudok kábé semmiről semmit. Jon Snow vagyok, az van.), és végülis ez az egyik legegyszerűbb módja, hogy keltsem az érdeklődést.
Szóval, visszautam és a múlt hetem képekben:


Kigali, amikor reggel felkeltem és kinéztem a szálloda ablakán.

Kigali, indulás után

Valahol Ruandában, útközben

A Nyiragongo vulkán, még a ruandai oldalról

Munkahelyem, közepesen giccses naplementében. A bambuszfalak mögött a mosdók (nem) láthatók



Munkahely, másik oldal. A bal szélső épületcsücsök az irodám csücske.


Kivu tó, szállodalépcső, napocska, pálmák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése